Schrijven
|
|||||
Niveau
B1
|
Klacht
|
Engels
|
|
|
|
Product:
fax |
|||||
Nike has received a number of complaints about
studs (noppen)
that kept coming loose. That is why the company has investigated this matter
and phoned the manufacturer of the studs about the results. You work at the Nike Customer Service
department. You (salesmanager of Nike) have been asked to inform your
customers about this problem. |
|
||||
Task: Write the fax on behalf of Nike and use the
information given below. To: ………………………… Company: …………………. Fax No.: ………………….. From: …………………….. Date: ……………………... No. Of pages: …………… -
Geadresseerde: Zappos shoes t.a.v. de heer L.G. Barnes, 271 Omega
Parkway Suite 104, Shepherdsville,
KY 40165 USA - het
faxnummer is 001-702-943-7677 - gebruik de datum van vandaag - het betreft één pagina - refereer aan het telefoongesprek van gisteren en
vertel dat Nike de schoenen heeft onderzocht. - Zeg dat je tot de conclusie bent gekomen dat de
loszittende nop inderdaad het gevolg van een
fabrieksfout is. - Deel mee dat het bedrijf de schoenen kan
crediteren. Zeg dat je
hoopt dat de zaak naar tevredenheid is opgelost. - Sluit het faxbericht af. Vocabulary: Noppen:
studs Naar aanleiding
van: Following … Fabriek: factory Crediteren:
credit Naar uw
tevredenheid: to your satisfaction |
|||||